Inkoopbeleid

De gemeente stelt, in het kader van professionalisering van haar inkoopfunctie, alle voor u relevante informatie over inkoop hier beschikbaar. Deze informatie is met name bedoeld voor bedrijven die een zakelijke relatie met de gemeente hebben of tot stand willen brengen.

Inkoopbeleid

Het inkoopbeleid geeft sturing aan de wijze waarop de gemeente Elburg inkoopt. Hierin is onder meer opgenomen hoe en op welke wijze bedrijven moeten worden benaderd voor het uitbrengen van offerte en welke uitgangspunten hierbij van toepassing zijn. Het inkoopbeleid van de gemeente Elburg is 3 juni 2013 vastgesteld conform de nieuwe Aanbestedingswet.

Inkoopbeleid Gemeente Elburg - PDF, 566 kb

Inkoopvoorwaarden

De voorwaarden gelden bij alle inkopen die door de gemeente worden gedaan indien geen andere algemene voorwaarden passend zijn: Algemene inkoopvoorwaarden Gemeente Elburg - PDF, 301kb

ISNV

Uit het oogpunt van efficiency en effectiviteit, koopt de gemeente Elburg, regelmatig gezamenlijk met andere gemeenten in onder de naam “Inkoopsamenwerking Noord Veluwe (ISNV)”. Binnen de Inkoopsamenwerking Noord Veluwe (ISNV) werken de volgende organisaties samen; de gemeenten Elburg, Ermelo, Harderwijk, Hattem, Heerde, Nunspeet, Oldebroek, Putten en Zeewolde, de Regio Noord-Veluwe, omgevingsdienst Noord-Veluwe, Natuur- en recreatieschap Veluwerandmeren en de Sociale Dienst Veluwerand. Doel van deze samenwerking is:

  • inkoopvoordelen te behalen door het bundelen van hoeveelheden;
  • en het delen van kennis en kosten.

Bovenstaande inkoopbeleid en –voorwaarden zijn zowel van toepassing op inkopen van de gemeente Elburg als op inkopen van de regionale samenwerking.

Hulp nodig?

Voor vragen over het inkoopbeleid en de werkwijze in het algemeen kunt u via inkoop@elburg.nl of telefonisch via nummer 0525 688688 contact opnemen met de inkoopcoördinator.

Uitgelicht